Det er naturligvis godt og rigtigt at der bliver sanktioneret, men men men, kære venner, det er helt ude af proportion, som i HELT ude i skoven at give 3-4 dage for dette. Giv nu bare et rødt kort, og en spilledag i skyggen. Og inden man flipper ud over min holdning her, så vend lige denne tanke: Der er risiko for, at det bliver ord mod ord, blev der virkelig sagt det som dommeren hørte, denne type forseelser kan nemlig ikke ses på video (er med på der ikke er VAR i U-fodbold, og i eksempelvis 2´ og 3´ div. men alle kampe bliver opdaget nu om stunder, men man kan ikke høre lyden) - så, der er ingen mulighed for, at anke/indgive klage, da det er ord-mod-ord, der er ingen mulighed for at går tilbage og se/høre efter.
Som sagt, ja, der skal sanktioneres, men det er helt skævt at det giver så mange dage. I øvrigt, er det ok at kalde en U-spiller, sårn indirekte, for homofob, da man har besluttet at der er tale om ´homofobi´.
Som sagt, ja, der skal sanktioneres, men det er helt skævt at det giver så mange dage. I øvrigt, er det ok at kalde en U-spiller, sårn indirekte, for homofob, da man har besluttet at der er tale om ´homofobi´.