Selvfølgelig kan man være enige om at være uenige, alt andet er jo fjollet.
Jeg har svært ved at være moralens vogter for at man er sponsor for VM i Qatar, når vi nu også har deltaget i VM i Rusland, Sydafrika og snart USA som på den ene eller anden måde har deres egne komplikationer.
Personligt boykottede jeg selv det sidste VM, men jeg har stadig lidt svært ved at dømme spillerne for det.
Og uden at kende Nadim familien tænker jeg vel at se flygtede fra Afghanistan pga krig og ikke pga kulturen i landet, ret mig gerne her hvis jeg tager fejl.
Faktuelt er hun stadig et godt forbillede for de fleste, det er fandme imponerende at være iblandt landets bedste kvindelige spillere, og lige tage et medicin uddannelse oveni, plus at være forkvinde for en masse nødhjælps organisationer.
Men jeg respektere naturligvis din holdning og tænker vi ikke kan koge mere suppe på den her debat :)
Jeg har svært ved at være moralens vogter for at man er sponsor for VM i Qatar, når vi nu også har deltaget i VM i Rusland, Sydafrika og snart USA som på den ene eller anden måde har deres egne komplikationer.
Personligt boykottede jeg selv det sidste VM, men jeg har stadig lidt svært ved at dømme spillerne for det.
Og uden at kende Nadim familien tænker jeg vel at se flygtede fra Afghanistan pga krig og ikke pga kulturen i landet, ret mig gerne her hvis jeg tager fejl.
Faktuelt er hun stadig et godt forbillede for de fleste, det er fandme imponerende at være iblandt landets bedste kvindelige spillere, og lige tage et medicin uddannelse oveni, plus at være forkvinde for en masse nødhjælps organisationer.
Men jeg respektere naturligvis din holdning og tænker vi ikke kan koge mere suppe på den her debat :)
Hvil i fred til Palæstinas Pele, Suleiman Al-Obaid.
FCN Sympatisør og superliga elsker.