Snak

Mere indhold efter annoncen

Nagelsmann afviser manglende sult: Stop det pjat

I går 06:26

Ifølge Julian Nagelsmann tabte Tyskland ikke til Ecuador på grund af manglende sult efter at vinde.  



Læs hele nyheden her
Mærkeligt han ikke så de ekstremt mange unødige boldtab, driblinger ind mod 2-3 modstandere med boldtab som resultat, at de 4 forreste tabte duel på duel. At Tah og Rüdiger ikke kender deres plads i forsvar. Tyskland kommer ikke langt i det vm - desværre
FC Bayern München - rigtigt mange år :-)
Annonce