Araujo skylder stort i baren ovenpå den der..
Snak
Nedsmeltning med tre røde kort: Barca færdige i CL
tirs 16. apr 2024
Barcelona er ude af Champions League, efter at holdet tabte med 1-4 til PSG i tirsdagens Champions League-kvartfinale. Catalanerne ragede tre røde kort til sig undervejs i det dramatiske opgør.
Læs hele nyheden her
Redigerettirs 16. apr 2024
Aroujo kostede alt i den her kamp. det røde kort ændrede alt og med en lorte dommer hjælper det ikke. alt op til det røde kort var perfekt. barca var 100 % gået videre med 11 mand.
det er simpelthen utilgiveligt af aroujo og amatør gjort at han trækker et rødt kort på den måde. altid hellere lade et mål gå ind end at lade det her ske. aroujo solgte hele chl og en helveds masse penge væk for barca. der var nærmest lagt op til en chl finale. satme en sort dag for ham. kæft en elendig måde at ende chl opgøret på. et rødt kort afgjorde det hele. psg var ikke bedre på nogen måder.
off topic: dembele er uden tvivl den klammeste og største judas spiller længe set. faneme utroligt hvordan man kan have klam en personlighed og så lidt ære i sig. håber dortmund brænder det lorte hold levende.
det er simpelthen utilgiveligt af aroujo og amatør gjort at han trækker et rødt kort på den måde. altid hellere lade et mål gå ind end at lade det her ske. aroujo solgte hele chl og en helveds masse penge væk for barca. der var nærmest lagt op til en chl finale. satme en sort dag for ham. kæft en elendig måde at ende chl opgøret på. et rødt kort afgjorde det hele. psg var ikke bedre på nogen måder.
off topic: dembele er uden tvivl den klammeste og største judas spiller længe set. faneme utroligt hvordan man kan have klam en personlighed og så lidt ære i sig. håber dortmund brænder det lorte hold levende.
tirs 16. apr 2024
Kunne man ikke have smidt en mere neutral kommentator på end Laudrup? Han lød som en, der var ved at græde, hver gang PSG fik en scoring eller noget, der gik PSG’s vej.
tirs 16. apr 2024
Lidt af en fuser. Det er altid ærgerligt for en fodboldkamp, når et hold kommer i undertal, men Barcelona kan kun takke sig selv. Havde glædet mig til en kamp som neutral, hvor man kunne nyde et lige opgør, men det bliver meget spil til et mål, desværre.
Håber at Dortmund tæver PSG. Ud med det sportswashing, ind med en traditionsrig klub med et fantastisk stadion, fantastiske fans og skøn by. Kom så BVB.
Håber at Dortmund tæver PSG. Ud med det sportswashing, ind med en traditionsrig klub med et fantastisk stadion, fantastiske fans og skøn by. Kom så BVB.