Snak

Mere indhold efter annoncen
Araujo med en forfærdelig beslutning, som næsten bliver overskygget af Cancelo´s egentlige langt dårligere beslutning om at lave en glidende tackling på en spiller på vej ud af feltet. Barca er som altid elendige i modgang, kun når Gavi er på banen at det lykkedes dem at redde situationer som denne - med ren viljestyrke.

Tillykke til PSG, Barcas elendighed skal ikke tage noget fra deres flotte sejr.
Individuelle hjerneblødninger koster dyrt i dag. Først selvfølgelig en fuldstændig unødvendig aktion af Araujo. Herefter bliver det selvfølgelig svært og Xavi mister igen igen besindelsen med sit røde kort. Kæmpe amatør på den front. Slutteligt en hjerneblødning fra Cancelo der helt unødvendigt går ned i en glidende på Dembélé der er på vej ud af feltet og derved begår et unødvendigt straffespark.

Ganske fortjent at ryge ud ovenpå sådan en indsats.
Omvendt skal man ikke lukke 4 mål ind på en time med 10 mand.

Luis Enrique med en fornuftig start 11 denne gang.
Xavi var en fantastisk spiller, en af de bedste paa hans position. Som traener mangler han kontrol over sit temperament og holde fokus. Tror for Barcelona, at skiftet til sommer er det rigtige.
Barcelona - gaven der bliver ved at give! Hold nu kæft en nedsmeltning af en fodboldklub, ført an af den mest ynkelige træner af dem alle. Nu ryger budgettet, og så skal man vel sælge endnu mere ud af sin sjæl - hvis man altså har mere tilbage. Tak for underholdningen!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Kunne man ikke have smidt en mere neutral kommentator på end Laudrup? Han lød som en, der var ved at græde, hver gang PSG fik en scoring eller noget, der gik PSG’s vej.

Nu er det heldigvis ingen der fans af PSG. Vel kun misfornøjede Blancos
Føler satme med Araujo. Håber han hurtigt kommer ovenpå. Men at lukke fire mål ind på under en time, selv med 10 men er voldsomt. De andre spillere var lige så meget skyld i det her nederlag, og det hænger ikke kun på araujo
Hold da fast, Barca! Lå lige til højrebenet med et mål scoret. Men Araujo ville åbenbart noget andet. Han saboterede holdet egenhændigt og Barca var rådvilde efterfølgende.
Endnu dårligere stil var det af Xavi, der heller ikke kunne styre sig og dermed blev udvist. Som træner/leder bør han jo ikke synke så dybt. Han er da om nogen den, der skal vise coolness i denne situation.
Halløj der... holder du også med Spurs? Vi to må være bedste venner?!
Hader virkelig PSG så håbede sgu på Barca, som Real fan, men shit en nedsmeltning. Var det den såkaldte verdens bedste forsvarsspiller der kostede Barca CL og måske også VM til sommer?
Total amatøragtigt, af både Araujo, Xavi og Cancelo.
Det her må siges at være en Barcelona Classic. Endnu endnu engang taber man totalt hovedet når tingene skal afgøres - mentaliteten er virkelig et problem i den klub! Sådan har det været de sidste 10 år.

Alt fra spillerne, til træneren, til bænken smelter totalt sammen i modgang. Det er pinligt, 3 røde kort. Må ikke ske i en klub af den størrelse.

Falder hårdt tilbage i hovederne på de fans der mente de allerede havde booket en billet til finalen. Barcelona har lang vej endnu til toppen.
Annonce