Det er jo næsten komisk så meget Barcelona holdet ødelagde det for dem selv, ovenpå at deres fans lige skulle lege hardcore bad ass hooligans, ved at overfalde deres eget holds spillerbus. Det er så retarderet en opførsel, så næsten perfekt karma, at Barca holdet så efterfølgende nedsmelter i egen hule mod en hademodstander som PSG.
Snak
tirs 16. apr 2024
Er du ikke lidt for ung til at kommentere på siden? Dit indlæg har intet med kampen at gøre.
tirs 16. apr 2024
Episk afslutning på Viaplay med en reklame med en storsmilende Messi og triste Barca folk :oD
tirs 16. apr 2024
Det var på alle måder en chokerende voldsom ydmygelse. Holdet kollapser på ingen tid. Måden holdet reagere mentalt og moralsk på modgang under et opgør, er dybt uacceptabel.
tirs 16. apr 2024
det røde kort ændrede alt og med en lorte dommer hjælper det ikke.
Jeg kan forstå man er skuffet, meeeeen det er bare for lavt et niveau. Der er vist ret stor enighed om det er en af sæsonens bedste dommerpræstationer.
OT: Barca var teknisk bedre end PSG og de var mere spændende at se på. Men psyken kom i vejen. Ikke kun for Arujo, men vel nærmest hele vejen rundt. Man lukker ikke 4 mål ind bare fordi man får et rødt kort.. særligt ikke når man er foran.
Jeg kan forstå man er skuffet, meeeeen det er bare for lavt et niveau. Der er vist ret stor enighed om det er en af sæsonens bedste dommerpræstationer.
OT: Barca var teknisk bedre end PSG og de var mere spændende at se på. Men psyken kom i vejen. Ikke kun for Arujo, men vel nærmest hele vejen rundt. Man lukker ikke 4 mål ind bare fordi man får et rødt kort.. særligt ikke når man er foran.
tirs 16. apr 2024
Alle der mente at Saka faldt for let sidste uge mener vel også at Barcola gjorde i dag.
Men hvor er det dog klodset af Araújo. Barcola søger åbenlyst kontakten ved at løbe ind foran, og da han så mærker kontakten går han i gulvet. Dommeren rammer som sådan plet i stort set samtlige kendelser. Og da han fløjter frisparket skal et rødt kort følge. At Xavi overreagerer på et frispark der ovenikøbet blev dømt er helt væk og at målmandstræneren overreagerer på Gündogan der forsøger at filme sig til et straffe er nærmest endnu værre.
Men hvor er det dog klodset af Araújo. Barcola søger åbenlyst kontakten ved at løbe ind foran, og da han så mærker kontakten går han i gulvet. Dommeren rammer som sådan plet i stort set samtlige kendelser. Og da han fløjter frisparket skal et rødt kort følge. At Xavi overreagerer på et frispark der ovenikøbet blev dømt er helt væk og at målmandstræneren overreagerer på Gündogan der forsøger at filme sig til et straffe er nærmest endnu værre.
tirs 16. apr 2024
lad os alle huske hvad LosBlancos lige har skrevet i denne tråd. så lad os vente til imorgen og minde ham om noget. den dreng bag brugeren har en tendens til at fejre ting før de er overstået.