Shit der tales meget om arrogance i denne tråd som jeg har lidt svært ved at se hvor kommer ind… det er malplaceret.
Det synes jeg til gengæld ikke badedyrene er. Måske man mener man er så hardcore fan, at det er plat, men det er trods alt en tradition som mange - også før Sektion 12s eksistens - har elsket.
Ja, vi har en vigtig kamp der kræver fokus, men kan det virkeligt ikke bære en overlevelse af en populær tradition? Det har jeg svært ved at se.
PS: så skulle man nok også droppe romerlys og røg som giver spilstop, hvis det er argumentet.
Kendt som Eiskalt indtil Medielogin skulle gøre livet besværligt...