Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er mere malplaceret at Neestrup mener det vil være malplaceret, enten har man en tradition ellers har man ikke.

At man glipper mesterskabet med et par point i år skal ikke ændre på den “tifo”, en af det bedre og sjovt lavede.

Og man kan sige, spillerne har jo været på badeferie det mest sf sæsonen, så hvorfor ikke;)
FCK uden Europa på programmet, og masser af tid på trænings banen, Hmm.... Ja det det skal nok blive sjovt for alle...


Var det februar FCK røg ud til City og de derefter kunne fokusere 100% på Superligaen?
Det er svært som (FC) Københavner, ikke at føle sig overlegen og udtale sig i arrogante vendinger, når vores modstykker formulerer sig så fordummende, som i dette kommentarspor.

Enten er IQét i provinsen bare merkant lavere eller også er der en del brugere der ryger på autopilot, når de ser en FCK artikel.
Lottomunken, de har vel haft rig mulighed på træningerne i 2024? 2 euro kampe ikke? Det jo derfor ikke givet, det bliver meget pænere bare fordi de ikke er i Europa eller hvad misser jrg her?
Vil dog give united brugeren ret, fck skal nok bare fokusere på kampen, og ikke afbrydes af nogle badedyr.

Og tak til smokeysmiley for det ekstremt intelligente indlæg, så må vi andre med meget lav IQ lige holde igen her.
Kom og leg med. Reddit/superliga.
Som om der ikke er nok plastikaffald på jordkloden, virkelig dum tradition der kun glæder butikken og fabrikanten der sælger/laver badedyr.
S kast dog med et eller andet der kan genbruges eller blive til en Resource.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det har set ud som om FC har haft badedyr på banen det meste af sæsonen.
Har tradition noget at gøre med om man vinder...?

Jeg troede bare at det var en de rent faktisk sympatiske og unikke ting ved FCK at de har lavet enkelt traditioner som er deres egen.

Personligt troede jeg bare symbolikken var nu er det ferie og strand...
The ancient Greeks were the first ones to say an unexamined life is not worth living. They don't tell you of course what we found out, an examined life not that fascinating either.
Syntes personligt også det en åndsvag tradition. Vågn dog op til virkeligheden, vi skal jo netop væk fra alt det plastic!!
Må ikke være iQ en der trykker derovre ;)
Har tradition noget at gøre med om man vinder...?

Nogle traditioner.

Jeg troede bare at det var en de rent faktisk sympatiske og unikke ting ved FCK at de har lavet enkelt traditioner som er deres egen. Har tradition noget at gøre med om man vinder...?

Det er nu en glædens dag, hvor vi ved lidt om det du tror.

Personligt troede jeg bare symbolikken var nu er det ferie og strand...

Jeg begynder at TRO at du tror på for meget.
Newcastle United F.C siden 07.10.2021 FCK 1992
Lottomunken, de har vel haft rig mulighed på træningerne i 2024? 2 euro kampe ikke? Det jo derfor ikke givet, det bliver meget pænere bare fordi de ikke er i Europa eller hvad misser jrg her


Og hvad har det at gøre med at FCK helt uden Europa nok ikke bliver så sjovt som de fleste tror...?? Specielt ikke hvis top 3 er ude og føjte...
FC København. Siden 1993.. Man U siden 1986 Landsholdet, DBU og MO boykottet siden 2007 Ståle skulle aldrig have været fyret 2020 Rooney skyder lige godt med begge ben, nok bedst med højre... Citat John Faxe Jensen...
Annonce