Det er mere malplaceret at Neestrup mener det vil være malplaceret, enten har man en tradition ellers har man ikke.
At man glipper mesterskabet med et par point i år skal ikke ændre på den “tifo”, en af det bedre og sjovt lavede.
Og man kan sige, spillerne har jo været på badeferie det mest sf sæsonen, så hvorfor ikke;)
At man glipper mesterskabet med et par point i år skal ikke ændre på den “tifo”, en af det bedre og sjovt lavede.
Og man kan sige, spillerne har jo været på badeferie det mest sf sæsonen, så hvorfor ikke;)