Jeg elsker alt ved den her snak om de badedyr. Jeg håber der er mange fans som medbringer badedyr på søndag. Tak til sektion 12 for et fantastisk skriv, det kan ikke være forfattet af personer over 15 år.
Snak
Neestrup: Badedyr vil være malplaceret
fre 24. maj 2024
Jacob Neestrup respekterer begge valg, men personligt synes han, det ville være malplaceret med badedyr i Parken til søndagens kamp mod FC Nordsjælland.
Læs hele nyheden her
fre 24. maj 2024
Hvorfor må de overhovedet kaste ting på banen ?
Mystisk
AGF siden 1988
Blackburn Rovers siden 1993
Real Madrid siden 1994
fre 24. maj 2024
Hvorfor må de overhovedet kaste ting på banen ? Mystisk
badedyrerne kastet ikke på banen....
fre 24. maj 2024
Malplaceret, hvis man vil holde ved arrogancen. Fair nok, hvis man mener badedyrene skal fjernes permanent, fordi man ikke bryder sig om traditionen, men at vælge sådan en tradition til og fra ift. om man bliver mestre eller ej, vil bare understrege klubbens arrogance.
Men gætter på de fans der synes om traditionen, holder fast uanset udmeldinger fra Neestrup og Fangrupper.
Men gætter på de fans der synes om traditionen, holder fast uanset udmeldinger fra Neestrup og Fangrupper.
fre 24. maj 2024
badedyrerne kastet ikke på banen....
I videoen fra 2022 stoppes kampen altså pga badedyr/ badebolde.. AT det så ikke er noget længerevarende, det er en anden sag :)
fre 24. maj 2024
Smuk og sjov tradition, som er helt unik. Den bør bibeholdes også til en vigtig kamp.
God kamp og god weekend.
God kamp og god weekend.
fre 24. maj 2024
. Kampens dommer har desuden indberettet, at der i kampens 13. minut blev kastet en stor mængde badedyr
på banen, hvilket medførte et spilstop i kampen på cirka 2 minutter og 30 sekunder.
Fodboldens Disciplinærinstans har desuden øget fokus på kast med genstande mod og på banen
https://www.dbu.dk/media/u3pfo41o/kendelse-f-c-koebenhavn-138-22-23-04-06-23.pdf
fre 24. maj 2024
I videoen fra 2022 stoppes kampen altså pga badedyr/ badebolde.. AT det så ikke er noget længerevarende, det er en anden sag :)
Nu har jeg stået på Nedre C igennem flere sæsoner siden i hvert fald 2016. Det er dælme sjældent at badedyrerne vælter ind på banen, da de ellers suser op og ned af tribunerne.
fre 24. maj 2024
vil bare understrege klubbens arrogance.
årh hold nu kæft.
Synes efterhånden at det er dem der ikke er FCK-fans der virker sindsygt arrogante og mener mange ting på vegne af klubben og dens fans. "i er sådan og sådan" og "det understreger jeres arrogance" aha, det virker ellers meget arrogant og nedladende at fortælle andre hvordan man mener en klub er....
fre 24. maj 2024
Nu har jeg stået på Nedre C igennem flere sæsoner siden i hvert fald 2016. Det er dælme sjældent at badedyrerne vælter ind på banen, da de ellers suser op og ned af tribunerne.
Det er sikkert rigtigt men det ændrer ikke på, at de også ender på banen og afbryder kampen kortvarigt.
https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-superliga/2020-2021/traditionen-tro-fck-fansene-kaster-rundt-med-badedyr-efter-13-minutter_vid1681641/video.shtml
https://www.google.com/search?sca_esv=6798127eb6819917&sca_upv=1&rlz=1C1GCEU_daDK1107DK1107&q=badedyr+fck&tbm=vid&source=lnms&prmd=invbz&sa=X&sqi=2&ved=2ahUKEwjMvKOZpKaGAxWMFxAIHS_IB18Q0pQJegQIFBAB&biw=1920&bih=911&dpr=1#fpstate=ive&vld=cid:ec384dec,vid:GlaBbiNJnYI,st:0
Igen, jeg ser ikke det helt store problem men de ender altså også på banen og kampen bliver afbrudt