Ja forventer også vi går videre , da vi er et bedre hold. Vi skal så også ramme vores niveau for ellers kan de godt snyde os
Snak
Redigeretons 23. jul 15:07
Jøsses, mange slår autopiloten til, når det handler om deres klub. Egentlig beundringsværdigt, men hvis nu man i stedet havde slået hjernen til, så vidste alle formentlig godt, at et kalenderår går fra 1. januar til og med 31. december, så det er ganske enkelt rent sprogligt noget ævl at snakke om hele kalenderåret, når vi kun er godt midtvejs. Han kunne bare have sagt, at Froholdt i 2025 har været en nøglespiller ... og så havde det både sprogligt og sportsligt været korrekt, for hold nu op, hvor har knægten imponeret.