Ja ja Huha Nordens stolthed og største klub…tja hvad måler man det på.,,??
Snak
Neestrup erkender pres: Kommer fra Skandinaviens største klub
søn 21. jun 19:32
Jacob Neestrup kender til presset i græsk fodbold, hvor han i den forbindelse henviser til sin tid i FC København. Det gør den danske træner på det første pressemøde i Panathinaikos.
Læs hele nyheden her
søn 21. jun 19:40
FCK nævner i hver anden sætning at man er de største. Det er man nok ikke helt når der tydligt er et behov for at nævne det hele tiden.
Muligt de har vundet mest i DK. Men er nu ret sikker på der er andre klubber der er større pres på, pga. flere fans.
(I øvrigt er Rosenborgs Europa kampagne mere imponerende end fck)
Muligt de har vundet mest i DK. Men er nu ret sikker på der er andre klubber der er større pres på, pga. flere fans.
(I øvrigt er Rosenborgs Europa kampagne mere imponerende end fck)
søn 21. jun 19:55
Kommer han fra FC Midtjylland? FC København er ikke en topklub længere i Danmark. Det var de engang, ja.
søn 21. jun 20:00
Sjovt så mange små FCK haters der altid dukker op fra deres huller.
FCK har haft en vanvittig ringe sæson i forhold til deres normale standard. Inden da vandt de Superligaen, Pokalen og var i CL 😂
FCK er naturligvis stadig den største klub i Skandinavien, hvilket ikke ændrer sig på grund af en pinlig sæson - iøvrigt et hold der i seneste møde med Panathinaikos slog dem både ude og hjemme.
At FCM har rykket sig så meget som de har gjort er super fedt for dansk klubfodbold - glæder mig til at se hvordan de klare næste sæson når en del af deres profiler er væk.
Men hold nu op med at være så små mennesker 😂
FCK har haft en vanvittig ringe sæson i forhold til deres normale standard. Inden da vandt de Superligaen, Pokalen og var i CL 😂
FCK er naturligvis stadig den største klub i Skandinavien, hvilket ikke ændrer sig på grund af en pinlig sæson - iøvrigt et hold der i seneste møde med Panathinaikos slog dem både ude og hjemme.
At FCM har rykket sig så meget som de har gjort er super fedt for dansk klubfodbold - glæder mig til at se hvordan de klare næste sæson når en del af deres profiler er væk.
Men hold nu op med at være så små mennesker 😂
Trøjer i klædeskabet:
Barcelona - Laudrup
Ajax - Laudrup
Tottenham Hotspur
DBU landskamptrøje
FC København
Brøndby IF
Min klub siden 10-årig er Spurs (siden er FCK kommet til)
søn 21. jun 20:04
Haha vildt så mange der ikke forstår at du kan være en storklub uden at være en top klub.
FCK er nordens største klub målt på økonomi, Fans og præstationer i Europa.
FCM vandt kun pokalen i den sæson, og ikke engang mesterskabet, hvor deres hold peakede.
FCK vandt alt for 2 år siden, og spillede CL gruppe spil sidste sæson. Hvornår har fcm sidst spillet CL xd
FCK er nordens største klub målt på økonomi, Fans og præstationer i Europa.
FCM vandt kun pokalen i den sæson, og ikke engang mesterskabet, hvor deres hold peakede.
FCK vandt alt for 2 år siden, og spillede CL gruppe spil sidste sæson. Hvornår har fcm sidst spillet CL xd
søn 21. jun 20:06
FCK nævner i hver anden sætning at man er de største. Det er man nok ikke helt når der tydligt er et behov for at nævne det hele tiden.
I det her specifikke tilfælde, eller er det jo hverken en træner eller spiller fra FCK, der udtaler man er de største. Så er det selvfølgelig helt korrekt, at han er tidligere ansat i klubben og med dybe tråde dertil, men man kan vel ikke klandre FCK for, hvad en tidligere ansat udtaler?
I det her specifikke tilfælde, eller er det jo hverken en træner eller spiller fra FCK, der udtaler man er de største. Så er det selvfølgelig helt korrekt, at han er tidligere ansat i klubben og med dybe tråde dertil, men man kan vel ikke klandre FCK for, hvad en tidligere ansat udtaler?
Redigeretsøn 21. jun 20:24
Kommer han fra FC Midtjylland? FC København er ikke en topklub længere i Danmark. Det var de engang, ja.
FCM og FCK har begge været placeret udenfor top-6 de sidste 4 sæsoner. FCM var måske heller ikke et tophold længere i Danmark efter den sæson?
Men okay du talte også Tyrkiet op til at være en dark-horse ved VM, så svært at tage dig seriøst. Forskellen er bare at du ikke trollede med Tyrkiet, men rent faktisk troede 100% på det 🤣