Snak

Mere indhold efter annoncen

Neestrup fortryder: Skulle have presset på i vinter

I går 22:59

Jacob Neestrup fortæller i et interview med Copenhagen Sundays, at hans største fortrydelse i FC København er, at han ikke pressede på for et skifte i vinter. 



Læs hele nyheden her
Se, det er noget jeg er fuldstændig enig i, Nees.

Men det er altid nemt at sige nu i bagklogskabens øjne.
Ja, jeg er måske lidt biased, og hvad så? Jeg vælger ikke og udtale mig når jeg er i det røde felt. Stor, stor fan af Froholdt. Venlig hilsen Corner -79
Hæ, ja, de korslagte arme. Nuvel, det er næppe let, men han bekræfter jo stort set hvad vi ved.

Han ville væk straks efter sidste sæson - og der startede en lavine. Om Sune skulle have meldt det ud eller ej i august, kan man diskutere, men på de interne linjer har det næppe været en nyhed. Og dermed ryger respekten gensidigt.

Klubben mister selvfølgelig af den grund tillid til om han så bliver efter næste sæson, og når så Q4 er katastrofalt begynder det at falde fra hinanden - klubben kan se projektet mere end knage på alle fronter og afsøger damagecontrolagtigt andre løsninger, Neestrup hører om det og mister yderligere motivation (hvis det var muligt) og derefter resterer kun begravelsen.

Men fint interview så kan man i hvert fald lade de døde være døde.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Annonce