Snak

Mere indhold efter annoncen
Tænk sig at bruge tid på at snakke om dårlige forhold omkring europæiske kampe når man har en kæmpe trup med kvalitet hele vejen rundt, og samtidig stsrter ud med kampe mod mange af de på papirer svageste hold. Det er svært at se hvordan neestrup skal få det mere favorabelt
Yeppes:
Mit bedste råd - uden du må misforstå det - er at komme over det. FCK - og hele fodbold Danmark - kommer til at opleve en linie hvor der vil være færre og færre klassiske nationale trupper.
Se fx England: Chelsea, City, United - fx Real Madrid - det vil også ske her.
Orakelekspert: I andre lande får de en uge fri for at forberede sig. Så det er skam meget muligt.
Du er ikke så god til at tælle. Ikke at det overrasker.
Fredericia har Lamhauge på kassen. Det ændrer jo alt. FC med 3, burde være mindste mulige odds. Manden kan jo ikke tage med hænder.
Annonce