Snak

Mere indhold efter annoncen

Neestrups første pressemøde: Vi skal vinde mesterskabet

søn 21. jun 16:06

Panathinaikos’ nye træner Jacob Neestrup understreger på sit første pressemøde, at målet på længere sigt er at gøre klubben til mestre igen. Dog bliver hovedopgaven under sommeren at skabe et konkurrencedygtigt hold. 



Læs hele nyheden her
Det sagde han også i FCKøbenhavn, de endte i nedrykningsspillet.
ACHorsens
Blev trods alt også mester tidligere.

Men bliver spændende at se hvad han kan dernede.
Blokvogn har du kun fulgt dansk fodbold i 11 måneder?
Nes har aldrig spillet flot fodbold
Stærkt team han har omkring sig
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Faktum er at det hold Nes har spillet er det FCK hold som har skabt flest chancer. Faktisk også flest i superligaen, selv i krisenperioden skabte FCK mange chancer (der bare ikke blev scoret på).
Det er i orden at have forskellige mening om tingene, men man kan også bare komme til at lyde dum…
https://bold.dk/fodbold/nyheder/fck-skaber-og-skyder-og-scorer-naestmindst/
@cadeca Fakta er at det har mindre betydning, når de får færre points end konkurrenterne
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
Man kan næppe være uenig i, at Neestrup ikke spiller flot fodbold.
Om spillerne gjorde det, er en anden sag. Men som det står skrevet, er det noget alle ønsker, men næppe realistisk.
Self skal de det. De skal jo kæmpe med om det så ja. Ikk overraskende
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Jeg forstår ikke helt hvad du mener med denne kommentar, skal det betyde at man ikke kan være træner fordi man ikke selv har spillet, til din orientering kender jeg mange og har kendt mange træner både på og dame siden, som har haft stor succes.
Lidt gammeldags holdning at have, men jeg ved selvfølgelig heller ikke om du er folkepensionist😂
Gmark58
Annonce