Hvorfor vælge en klub der ikke spiller med om noget nogensinde og kun er en udviklingsplatform?
Snak
ons 12. nov 08:55
Han sagde FC København intet betød for ham og at han var FCN fan.
Kan du fremtrylle et mere præcist citat? Jeg ved godt det er nemmere at pynte lidt på tingene for at give det lidt ekstra pondus. Men det er ikke specielt sympatisk.
SITLIF 🤍💙
En gång är ingen gång 💚🤍
ons 12. nov 15:08
Jeg svarer på den øverste kommentar. Jeg er Galatasaray-fan. Tværtimod – uden tvivl var Nelsson klart vores bedste forsvarsspiller. Davinson er vores nuværende problem. Den anden spiller, du nævner, er slet ikke en rigtig forsvarer. Nelsson er en forsvarer på eliteniveau. Vi fans elsker ham meget. I sæsonen 23/24, hvor vores nuværende "bombe" Davinson også var i truppen, spillede Nelsson mest af alle og førte os næsten alene til mesterskabet. Davinson er grunden til, at vi røg ud af Europa League. Han kan slet ikke sammenlignes med Nelsson – Nelsson er langt bedre, uden tvivl. Veronas position i ligaen har intet med Nelsson at gøre. I øvrigt spiller Verona en stil, der minder meget om vores. Galatasarays spil er ikke så godt, som du tror. Du ser nok ikke kampene som en rigtig Galatasaray-fan. Kort sagt, vi elsker Nelsson meget, og han bør helt klart vende tilbage. Holdet har nærmest ingen midterforsvarere – kun en halv, nemlig venstre forsvarsspiller Abdülkerim. Vi vil ikke kunne erstatte Nelsson. Alligevel fortsætter I med at mobbe manden og fornærmer ham ved at sammenligne ham med Davinson, som ikke har noget som helst med forsvarsspil at gøre.