Snak

Mere indhold efter annoncen

Nelsson: Det er slut med Galatasaray

tirs 11. nov 21:10

Victor Nelsson har kontrakt med Galatasaray til sommeren 2028, men han forventer, at den tyrkiske topklub er et overstået kapitel, når lejeaftalen i Verona udløber næste sommer.



Læs hele nyheden her
Han var aldrig rigtig tæt på en fast plads i startopstillingen hos Galatasaray. Davinson Sánchez og Singo er ganske enkelt niveauer over, men fansene i Istanbul har stadig stor kærlighed til ham når jeg snakker med dem. Nelsson leverede trods alt stærkt fra 2021 til 2023.

Imens går det strålende for Galatasaray i Champions League, hvor de sigter mod en top-8-placering, mens Nelsson kæmper i den modsatte ende af spektret — 12 kampe uden sejr med Verona i Serie A.
Hjem til FCK i 2-3 år måske? og vær styrmand
Jeg tror desværre, at hvis han vender hjem, så bliver det til FCN. Han sagde jo for et par år siden, at FC København ikke betød noget for ham, selvom han havde spillet der – en ret mærkelig udtalelse, egentlig.
- Jeg har haft det fantastisk i FCK med store oplevelser og stærke relationer, så det er selvfølgelig meget specielt at skulle rejse videre, siger Victor Nelsson
Jeg husker kun denne udtalelse ifb med hans skifte..
SITLIF 🤍💙 En gång är ingen gång 💚🤍
Det, du har fundet frem, er fra da han sagde farvel i 2021. Det, jeg taler om, skete for to år siden. Han sagde FC København intet betød for ham og at han var FCN fan.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mærkelig personale håndtering tænker jeg umiddelbart.
AGF siden 1988 Blackburn Rovers siden 1993 Real Madrid siden 1994
Nelsson sagde i hvert fald følgende til VM i slavestaten:

- Jeg håber, at FC Nordsjælland vinder guldet. Jeg har spillet der i ti år eller sådan noget, har en masse gode venner deroppe og er stadig i kontakt med de folk, som kører klubben.

- Så jeg er FCN-fan, det er jeg, siger Nelsson fra landsholdslejren i Qatar.

Gang Green
Hjem til FCN måske
Kunne Brøndby ikke også være oplagt, de har gang i noget stort set det ud til.
Han skal bare hjem til DK uanset klub..eller blive hangarounds for Zanka i US.
Annonce