Snak

Mere indhold efter annoncen

Neymar: Tror VM 2022 bliver mit sidste

søn 10. okt 2021

29-årige Neymar regner med, at VM 2022 bliver det sidste VM for ham, og han vil derfor gøre alt for at realisere sin store drøm om at bliver verdensmester. 



Læs hele nyheden her
Mon ikke der er ret mange, der har det sådan. Hvis da ikke 2018 blev det sidste.
https://www.berlingske.dk/sport/qatar-bandlyser-fagforeninger-dbu-er-ekstremt-skuffet https://www.dr.dk/sporten/fodbold/efter-slutfloejtet-ved-vm-i-qatar-har-migrantarbejdernes-forhold-aldrig-vaeret
Bare rolig, det bliver en halvårlig begivenhed, så han kan nå at rulle rundt til en 6-7 turneringer mere mere
Vi håber drengen har ret….
\"Dommeren er forkert placeret, fordi han ikke er placeret ordentligt, siger Henrik Jensen\" 2009 BIF - Hertha Berlin 3 - 4 2010 BIF - Sporting 2 - 3 2011 BIF - SV Ried 4 - (4)
Med 4 Copa America på 6 år. Så ville det ikke være nyt for de Syd Amerikanske hold, "konstant" at spille disse turneringer. Det mister sgu sin charme.
Above all: FC København Second in command: Real Madrid Luis Figo, Raul & Maldini - Stjerner på og udenfor banen. Fænomenet Ronaldo ændrede standarden for angribere. Eden Hazard - Det nye stjerneskud!
Øv
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Han har sagt han har problemer med bentøjet også. Mener det er hans læg der giver problemer.
Vil egentlig være meget symbolsk hvis Messi skulle gå hen og vinde VM i Qatar. Det kan man så lægge i hvad man vil
Det bliver et tab for fodbolden. Men en gevinst for alle de haters der hellere vil se en mindre del af billedet end det store billede. Men dem er der mange af.
Respekt til Neymar. Fænomenal dribler der altid har fået for meget hate af diverse med mindreværdskomplekser.
ser vi frem til
Annonce