Snak

Mere indhold efter annoncen
Neymar har jo ikke vist noget ekseptionelt, siden han skiftede til PSG. En humør-spiller uden lige med et ego, der ikke matcher evnerne. Farvel.
"It will be called Internazionale, because we are brothers of the world." (Giorgi Muggiani, March 9 1908).
Shit tiden går hurtigt. Følte det var i går at han kom til Barcelona som ungt talent og tænkte egentligt at det var vildt hvis han allerede mente at VM i 22 ville blive det sidste, fordi så gammel var han da heller ikke.

Og så er han 29 allerede og 30, næsten 31 til VM i Qatar!
Mon ikke han er med til VM i sommeren 2023, når korrupte FIFA har bestemt, at VM skal afholdes hver 6. måned for at "forbedre" økonomien hos ledelsen i FIFA ;-)
Nok ikke mange der stopper deres fodbold karriere lige efter det VM. Folk skal jo spille en halvsæson mere, da man jo spiller den slutrunde i November vil mange jo have kontrakt udløb helt til sommeren efter.
Annonce