Må sige, at jeg er lidt skuffet over de afrikanske hold indtil videre. Ikke så meget placering, som den fodbold, de spiller. Det er i bedste fald fysisk overbevisende. Meget lidt farve, kreativitet og dynamik.
De skal være glade for de mellemøstlige landes deltagelse - plus det løse (Haiti, Curacao, New Zealand, Panama osv.)
De skal være glade for de mellemøstlige landes deltagelse - plus det løse (Haiti, Curacao, New Zealand, Panama osv.)