Ja fordi halvdelen af verden nærmest er videre. Efter næste runde er der Max 1 hold tilbage.
Snak
I dag 22:57
Viking, jeg er helt enig; Roger Milla må frem fra arkivet.
Som en anden bruger nævner, snublede jeg ligeledes over formuleringen "rekord". Det udvidede VM-format med kvalificerede tre´ere og ekstra knockout kampe gør jo alt, som i alt , efter gruppespillet til rekorder.
Som en anden bruger nævner, snublede jeg ligeledes over formuleringen "rekord". Det udvidede VM-format med kvalificerede tre´ere og ekstra knockout kampe gør jo alt, som i alt , efter gruppespillet til rekorder.
FCK | Liverpool
I dag 23:05
Tja, der sendte Canada så Sydafrika ud...
Ja og fortjent. Sydafrika var egentlig ok defensivt, men offensivt var det jammerligt det de foretog sig. Virkelig mærkeligt at Gift Links ikke kan bruges på det landshold.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.