Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja fordi halvdelen af verden nærmest er videre. Efter næste runde er der Max 1 hold tilbage.
Viking, jeg er helt enig; Roger Milla må frem fra arkivet.

Som en anden bruger nævner, snublede jeg ligeledes over formuleringen "rekord". Det udvidede VM-format med kvalificerede tre´ere og ekstra knockout kampe gør jo alt, som i alt , efter gruppespillet til rekorder.
FCK | Liverpool
Tja, der sendte Canada så Sydafrika ud...
FCK | Liverpool
Tja, der sendte Canada så Sydafrika ud...


Ja og fortjent. Sydafrika var egentlig ok defensivt, men offensivt var det jammerligt det de foretog sig. Virkelig mærkeligt at Gift Links ikke kan bruges på det landshold.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Jeg savner Angola og Zambia. Angola i 2006 var klasse og Zambias overraskende AFCON sejr i 2012 med Katongo var legendarisk. Lad de mindre afrikanske lande overraske, ligesom med Kap Verde i år.
Annonce