Tillykke Uwe !
Så lever drømmen om The Dublé :-)
Klogt at tage Judas Polle ud til anden halvleg.
Man kunne se raseriet boble i ham, det var endt med et rødt kort,
Sorry vi kender ham jo fra drengetiden :-)
Så lever drømmen om The Dublé :-)
Klogt at tage Judas Polle ud til anden halvleg.
Man kunne se raseriet boble i ham, det var endt med et rødt kort,
Sorry vi kender ham jo fra drengetiden :-)