Hvis man ellers kan stole på det citat, så er det virkelig et selvmål af Nicolas Jackson. Den slags arrogance kan hurtigt komme til at bide ham i røven.
Snak
Nicolas Jackson vil blive: Jeg har ingen konkurrence
tors 31. jul 19:00
Chelseas angriber Nicolas Jackson er ikke skræmt væk af klubbens nye sommersignings, der også spiller i angrebet. Chelsea har hentet Liam Delap og Joao Pedro, men Jackson har ifølge ham selv ikke nogen konkurrence.
Læs hele nyheden her
Redigerettors 31. jul 19:19
Skift venligst klub eller ændre attitude og hold op med evigt at få dumme gule kort.
Det kunne også være dejligt at han scorede på de store chancer.
Det kunne også være dejligt at han scorede på de store chancer.
Kan huske FA cup finalen 1970
tors 31. jul 19:22
Oversat "Liam Delap er lort og lagkage"....
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
tors 31. jul 19:30
- Konkurrence? Jeg har ingen konkurrence. Vi er alle her for at hjælpe klubben. Alle har deres rolle at spille. Jeg er på en mission. Det er op til træneren at træffe sine valg. Jeg fokuserer udelukkende på mit arbejde.
Syntes faktisk han udtaler at alle arbejder for klubben og ikke på en nedladende måde overfor de andre...
Men han brænder simpelthen for mange oplagte chancer på en sæson så måtte gerne smutte for min skyld...
Om Delap eller Pedro er bedre må tiden vise... Man kan håbe🤞
Syntes faktisk han udtaler at alle arbejder for klubben og ikke på en nedladende måde overfor de andre...
Men han brænder simpelthen for mange oplagte chancer på en sæson så måtte gerne smutte for min skyld...
Om Delap eller Pedro er bedre må tiden vise... Man kan håbe🤞
tors 31. jul 19:35
Han må meget gerne finde en ny arbejdsgiver. Han er hurtig og kropsstærk, men er ellers fuldstændig talentløs til ALT andet.
Hvis rygterne omkring Chelseas prissætning på ham (100mio euro) er sande, så bliver han ikke solgt!
Hvis rygterne omkring Chelseas prissætning på ham (100mio euro) er sande, så bliver han ikke solgt!
Redigerettors 31. jul 19:36
Nogle folk her i tråden kan jo ikke læse.
Det Jackson siger er ikke, at han er bedre end alle andre, men at de alle kæmper for det samme. Det er ikke en konkurrence om hvem der er førstevalg, men en fælles mission om at Chelsea skal vinde kampe.
Og hvis han faktisk tror på det og lige gearer ned, i stedet for at tabe sutten fordi han er bange for Joao Pedro, så er Jackson faktisk også en ganske udmærket angriber.
Det Jackson siger er ikke, at han er bedre end alle andre, men at de alle kæmper for det samme. Det er ikke en konkurrence om hvem der er førstevalg, men en fælles mission om at Chelsea skal vinde kampe.
Og hvis han faktisk tror på det og lige gearer ned, i stedet for at tabe sutten fordi han er bange for Joao Pedro, så er Jackson faktisk også en ganske udmærket angriber.
Redigerettors 31. jul 19:45
Hvis man ellers kan stole på det citat, så er det virkelig et selvmål af Nicolas Jackson.
Nogle gange skal man bare læse artiklen og ikke falde for Bolds clickbait overskrift. Det er virkelig ikke så svært at forstå hvad han siger..
Det Jackson siger er ikke, at han er bedre end alle andre, men at de alle kæmper for det samme. Det er ikke en konkurrence om hvem der er førstevalg, men en fælles mission om at Chelsea skal vinde kampe.
Tak!
tors 31. jul 19:54
Det er vel også gode muligheder for han bliver i Chelsea med den pris de eftersigende skulle forlange for ham…
Redigerettors 31. jul 19:55
Oversat "Liam Delap er lort og lagkage"....
Hvis du læste artiklen, så er det da på ingen måde det han siger/mener.
Hvis det kun blev til overskriften, så fair nok.
VB.