Tror mange fodboldfans hellere ser Suppe Spillere på landsholdet, end hele den modløse og ideforladte nedrykningsspøgelser fra VFL Wolfsburg - Godt jeg ikke, som dansker, arbejder dernede…… det kunne give en del knas kollegaerne imellem - for dem uden filter mellem hverdag og fodbold-dag
Snak
RedigeretI dag 10:19
[Hvorfor skulle andre store klubber fremover ønske NK til klubben? (Hvis han gør det godt i FCM)
NK stikker jo blot halen mellem benene og løber bort, skulle der komme lidt udfordringer.
Tiden på landsholdet må være forbi i denne omgang. Vi kan ikke have spillere med på holdet fra så lavt et niveau som Superligaen.]
Jeg forstår dit ønske om, at landsholdsspilleren spiller på et så højt niveau som muligt.
Du undervurderer dog nok niveauet i Superligaen. Ser man på objektive aktørers databaserede vurdering af holdenes styrke, f.eks. hos Opta, vurderes Superligaen som en væsentligt stærkere liga end f.eks. Eredivisie, og FC Midtjylland som et stærkere hold end Eintracht Frankfurt.
Derudover er der også en rimelig mulighed for at FC Midtjyllands spillere bliver matchet i Europa League. Sidste år var det 16 kampe.
NK stikker jo blot halen mellem benene og løber bort, skulle der komme lidt udfordringer.
Tiden på landsholdet må være forbi i denne omgang. Vi kan ikke have spillere med på holdet fra så lavt et niveau som Superligaen.]
Jeg forstår dit ønske om, at landsholdsspilleren spiller på et så højt niveau som muligt.
Du undervurderer dog nok niveauet i Superligaen. Ser man på objektive aktørers databaserede vurdering af holdenes styrke, f.eks. hos Opta, vurderes Superligaen som en væsentligt stærkere liga end f.eks. Eredivisie, og FC Midtjylland som et stærkere hold end Eintracht Frankfurt.
Derudover er der også en rimelig mulighed for at FC Midtjyllands spillere bliver matchet i Europa League. Sidste år var det 16 kampe.
RedigeretI dag 10:24
Ret vildt hvor stor impact NK menes at kunne gøre i FCM. Mbabus niveau er dalet en smule, men ellers ser jeg det bundseriøst som en 1:1 udskiftning. Desuden har NK ikke vist særlig gode offensive kvaliteter hverken på landsholdet eller i Frankfurt. Bevares han er oftest bundsolid, men jøses det er da ikke særlig sexet transfer og i min optik slet ikke noget der kommer til at være mesterskabsafgørende.
Billing derimod burde have været og til dato i min optik en af de største transfers i Superligaen de sidste 10 år. Det her tror jeg er fornuftigt for FCM, men slet ikke noget der rykker dem flere skridt, men mere en nødvendighed med det udsalg der kommer i truppen til sommer.
Lee, Osorio, Franculino, Brumado, Cho måske, Erlic måske, Paulinho, Simsir, Castillo og målmanden. Det bliver godt nok voldsomt.
Billing derimod burde have været og til dato i min optik en af de største transfers i Superligaen de sidste 10 år. Det her tror jeg er fornuftigt for FCM, men slet ikke noget der rykker dem flere skridt, men mere en nødvendighed med det udsalg der kommer i truppen til sommer.
Lee, Osorio, Franculino, Brumado, Cho måske, Erlic måske, Paulinho, Simsir, Castillo og målmanden. Det bliver godt nok voldsomt.
RedigeretI dag 10:26
Han er en af de mest vellidte spillere i Frankfurt, hvor flere fans beskriver ham som ekstremt empatisk udenfor banen og fyldt med energi indenfor.
Mange fans ser ham som kernen i deres solide defensiv og er fuldstændigt uforstående overfor at han er på vej væk og hvad det kan betyde for dem næste sæson
Det fortæller alligevel ret meget, at fans er chokeret over han smutter indtil de får af vide at han søger hjem, det har mange faktisk forståelse og respekt for.
Der er mange som har været efter NK herhjemme pga. en historisk dårlig landshold, men jeg vil mene det er et kollektiv problem og ikke individuelt.
Det bliver fedt at få NK tilbage til FCM og SL. En virkelig god handel, når man tanker på det kun er 6m euro og at man får 4m den anden vej for Malik som ikke vil forlænge.
SecondHead
Hele pointen er vel at han skal hjem og blive i FCM i mange år og de fleste fans i Frankfurt er rimelig taknemmelige over de to år han har givet dem.
AZKING
Ja 28.. sikke en alder.
Han var en af de største faktorer for at Frankfurt kom i CHL og han har været utrolig stabil over de 2 sæsoner. Han har spillet 52 BL kampe, 4 CHL og 11 EL med Frankfurt, samt noget pokal. Han vandt bronze med Frankfurt i BL og ja sidste sæson var knap så god, men stadigvæk aldrig i fare for noget, bare et mitter resultat.
En spiller som NK vil altid blive betegnet som en stjerne i SL i sær med hans karriere og stats fra de sidste 2 sæsoner.
Mange fans ser ham som kernen i deres solide defensiv og er fuldstændigt uforstående overfor at han er på vej væk og hvad det kan betyde for dem næste sæson
Det fortæller alligevel ret meget, at fans er chokeret over han smutter indtil de får af vide at han søger hjem, det har mange faktisk forståelse og respekt for.
Der er mange som har været efter NK herhjemme pga. en historisk dårlig landshold, men jeg vil mene det er et kollektiv problem og ikke individuelt.
Det bliver fedt at få NK tilbage til FCM og SL. En virkelig god handel, når man tanker på det kun er 6m euro og at man får 4m den anden vej for Malik som ikke vil forlænge.
SecondHead
Hele pointen er vel at han skal hjem og blive i FCM i mange år og de fleste fans i Frankfurt er rimelig taknemmelige over de to år han har givet dem.
AZKING
Ja 28.. sikke en alder.
Han var en af de største faktorer for at Frankfurt kom i CHL og han har været utrolig stabil over de 2 sæsoner. Han har spillet 52 BL kampe, 4 CHL og 11 EL med Frankfurt, samt noget pokal. Han vandt bronze med Frankfurt i BL og ja sidste sæson var knap så god, men stadigvæk aldrig i fare for noget, bare et mitter resultat.
En spiller som NK vil altid blive betegnet som en stjerne i SL i sær med hans karriere og stats fra de sidste 2 sæsoner.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
I dag 10:26
Jeg forstod heller aldrig danskerprojektet i Wolfsburg. Det var som om at PC skulle støvsuge markedet for danske landsholdskandidater.
Når man så fejler, så er der ikke nogen tilgivelse i Tyskland.
Når man så fejler, så er der ikke nogen tilgivelse i Tyskland.
RedigeretI dag 10:45
Tiden på landsholdet må være forbi i denne omgang. Vi kan ikke have spillere med på holdet fra så lavt et niveau som Superligaen.
Kan godt følge dig her for de danske udenlands proffer der spiller på landsholdet hører jo til i den absolutte top bla. verdens aller bedste spillere og det danske landshold har aldrig været bedre og anses vel som et af verdens, hvis ikke historiens, bedste hold og det var kun fordi at VM skulle holdes i USA at vi ikke gad at være med, fordi den kære Trump truede Grønland, så meldte vi afbud, til trods for at vi var storfavorit til at vinde mesterskabet, eller noget......
RedigeretI dag 10:55
Chris1234
Man ved jo aldrig om spillere lever op til forventning, det er mennesker og alt kan ske.
Men hvis man går med det mest sandsynlige, så får man en klasse spiller hjem, som har spillet på højt niveau i udlandet, er på landsholdet og har leveret de sidste 2 sæsoner.
Han kommer til at bringe noget energi og lederskab ind, dertil er han god både offensivt og defensivt.
Mbabu var faktisk lidt af en risiko at have på holdet, han mistede bolden utrolig mange gange og i farlige positioner, han var teknisk dårlig og hans offensive output var meget ringe. Han var ok defensiv. NK er en eller to niveauer over ham også selvom NK ikke er nogen teknisk vidunder, så er han bare bedre både offensivt og defensivt.
Spiller man stadigvæk med 3 bagstoppere næste sæson, hvil han passe super godt som aggressiv wingbank og selv i en 433/4231 ville han passe fint ind.2
Du kan være helt sikker på, at man geninvesterer mange af de salg man laver og at det nok bliver store transfers. Man forsøger at få en solid rutineret kerne nu og den er endda dansk, så kan de unge talenter spille de andre positioner og en semi erfaren backup.
Det bliver et meget spændende transfervindue.
Man ved jo aldrig om spillere lever op til forventning, det er mennesker og alt kan ske.
Men hvis man går med det mest sandsynlige, så får man en klasse spiller hjem, som har spillet på højt niveau i udlandet, er på landsholdet og har leveret de sidste 2 sæsoner.
Han kommer til at bringe noget energi og lederskab ind, dertil er han god både offensivt og defensivt.
Mbabu var faktisk lidt af en risiko at have på holdet, han mistede bolden utrolig mange gange og i farlige positioner, han var teknisk dårlig og hans offensive output var meget ringe. Han var ok defensiv. NK er en eller to niveauer over ham også selvom NK ikke er nogen teknisk vidunder, så er han bare bedre både offensivt og defensivt.
Spiller man stadigvæk med 3 bagstoppere næste sæson, hvil han passe super godt som aggressiv wingbank og selv i en 433/4231 ville han passe fint ind.2
Du kan være helt sikker på, at man geninvesterer mange af de salg man laver og at det nok bliver store transfers. Man forsøger at få en solid rutineret kerne nu og den er endda dansk, så kan de unge talenter spille de andre positioner og en semi erfaren backup.
Det bliver et meget spændende transfervindue.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
I dag 11:10
Rasmus har ganske enkelt hjemve, og trives bedst med venner og familie omkring sig. Han savner også Vagn´s Krostue i Brande hvor hans far Jens og onkel Sigurd har været gæster hele deres liv. Sigurd som var en af Ikast´s bedste midbanespillere nogensinde.
RedigeretI dag 11:21
Vi kan ikke komme udenom at NK’s retur er en af de største transfers i Superligaens historie, uagtet hvor meget man hader FCM.
Men få nu den handel i hus Steinlein så vi få NK kørt ind i truppen inden sæsonstart.
Men få nu den handel i hus Steinlein så vi få NK kørt ind i truppen inden sæsonstart.
I dag 11:35
Vi kan ikke komme udenom at NK’s retur er en af de største transfers i Superligaens historie,Jo, det kan vi så godt.
Eksempelvis Daniel Agger, Christian Poulsen, Dennis Rommedahl, Niklas Bendtner, Martin Jørgensen og Jesper Grønkjær er og var væsentligt større når man snakker danske spillere.
Så er man ikke engang nået frem til de udenlandske spillere.
Så han skal være heldig at ramme top 10 på profillisten til den danske superliga
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈
#KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍