Sir
Jeg vil mene at det var nemmere, at hente spillere hjem inden lønningerne rigtig tog fart og at fodbold blev mere kommercielt.
Er du virkelig uenig i at NK og Billing for den sags skyld er nogle af de største handler med danske spillere som vender hjem?
De to er helt klart større karrierer mæssigt, men Laudrup er jo netop fra en periode hvor lønninger som sagt var en helt andet og fodbold slet ikke kommercielt som i moderne tid. Laudrup er i øvrigt nok bedst kendt som en trendsætter af hvordan hjemvendte spillere kan mislykkes.
Grønkjær er for mig nok den med størst impact. Han er nok øverst eller højt på listen når vi taler om stjerner der er kommet hjem, men jeg forstår stadigvæk ikke hvorfor det skal gøre NK handlen eller Billing mindre værd?
Men skal være meget farvet for ikke, at mene NK er en vild handel i moderne øjemed for en SL klub. Det er jo lidt ligesom FCK´s Delaney, klubmæssigt, bare i en tidligere alder hvor der kan gøres en større forskel, omend Delaney også har haft en større karrierer.
At du vil sammenligne med Cornelius er lidt mærkeligt. Han var allerede i en meget dårlig fysisk forfatning da han kom til FCK igen.
Cornelius har misset 78 kampe pga. skader siden 22/23, NK har misset 32, i en mere pakket turnering.
Derudover træner NK med fuldt ud, han har ikke behov for at skippe træning for at være kampdygtig.
Med det sagt var Cornelius stadigvæk impactful et par vigtige gange.
Men hvorfor er det du vil bringe FCK så meget ind i en debat om en hjemvendt FCM spiller? kan vi ikke bare snakke fodbold og om spilleren? hvis vi endelig skal sammenligne, så skal vi vel have alle klubber med.
Alt i alt synes jeg det er fedt han vender retur, FCM har behov for en stærk erfaren dansk kerne til, at styre holdet som har mange unge talenter.
Det er noget man har manglet og grunden til man f.eks. købte Billing.
NK er i min optik en klar opgradering i forhold til Mbabu og som du kan se i artiklen begræder de fleste Frankfurt fans hans skifte, de ville meget gerne have beholdt ham.
Kan se du har lavet edit.
Jeg kan ikke være ansvarlig for hvad andre brugere skriver på forummet eller når de derailer en tråd. Derfor kan du jo starte med, at føre fodbold debat med mig i stedet for, at lægge irritation fra andre brugere over på mig?
Vi er jo nærmest slet ikke uenige og det er det helt mærkelige. Kan man ikke bare skrive, fedt NK kommer retur det bliver spændende at se. f.eks.
Jeg vil mene at det var nemmere, at hente spillere hjem inden lønningerne rigtig tog fart og at fodbold blev mere kommercielt.
Er du virkelig uenig i at NK og Billing for den sags skyld er nogle af de største handler med danske spillere som vender hjem?
De to er helt klart større karrierer mæssigt, men Laudrup er jo netop fra en periode hvor lønninger som sagt var en helt andet og fodbold slet ikke kommercielt som i moderne tid. Laudrup er i øvrigt nok bedst kendt som en trendsætter af hvordan hjemvendte spillere kan mislykkes.
Grønkjær er for mig nok den med størst impact. Han er nok øverst eller højt på listen når vi taler om stjerner der er kommet hjem, men jeg forstår stadigvæk ikke hvorfor det skal gøre NK handlen eller Billing mindre værd?
Men skal være meget farvet for ikke, at mene NK er en vild handel i moderne øjemed for en SL klub. Det er jo lidt ligesom FCK´s Delaney, klubmæssigt, bare i en tidligere alder hvor der kan gøres en større forskel, omend Delaney også har haft en større karrierer.
At du vil sammenligne med Cornelius er lidt mærkeligt. Han var allerede i en meget dårlig fysisk forfatning da han kom til FCK igen.
Cornelius har misset 78 kampe pga. skader siden 22/23, NK har misset 32, i en mere pakket turnering.
Derudover træner NK med fuldt ud, han har ikke behov for at skippe træning for at være kampdygtig.
Med det sagt var Cornelius stadigvæk impactful et par vigtige gange.
Men hvorfor er det du vil bringe FCK så meget ind i en debat om en hjemvendt FCM spiller? kan vi ikke bare snakke fodbold og om spilleren? hvis vi endelig skal sammenligne, så skal vi vel have alle klubber med.
Alt i alt synes jeg det er fedt han vender retur, FCM har behov for en stærk erfaren dansk kerne til, at styre holdet som har mange unge talenter.
Det er noget man har manglet og grunden til man f.eks. købte Billing.
NK er i min optik en klar opgradering i forhold til Mbabu og som du kan se i artiklen begræder de fleste Frankfurt fans hans skifte, de ville meget gerne have beholdt ham.
Kan se du har lavet edit.
Jeg kan ikke være ansvarlig for hvad andre brugere skriver på forummet eller når de derailer en tråd. Derfor kan du jo starte med, at føre fodbold debat med mig i stedet for, at lægge irritation fra andre brugere over på mig?
Vi er jo nærmest slet ikke uenige og det er det helt mærkelige. Kan man ikke bare skrive, fedt NK kommer retur det bliver spændende at se. f.eks.
Så længe bolden er rund, kan alting ske