Kan det komme til konflikter hvis nogle af klubberne har andre betting firmaer som sponsorer?
Snak
NordicBet tilbage som sponsor for 1. division
fre 3. mar 2017
Betting-virksomheden NordicBet skal frem til og med sæsonen 2018-2019 være hovedsponsor for 1. division.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
fre 3. mar 2017
Nej slet ikke.
Individuelle aftaler konflikter ikke med ligaens.
Eneste undtagelse er hvis det er lands lov at man ikke få reklamere for et produkt. I så fald må klubberne heller ikke.
Individuelle aftaler konflikter ikke med ligaens.
Eneste undtagelse er hvis det er lands lov at man ikke få reklamere for et produkt. I så fald må klubberne heller ikke.
Jeg hader den klub du holder med.
Fck Fan.
Årets bold.dk bruger 2011 & 2014.
fre 3. mar 2017
Hvem ejer TV-rettighederne til 1. Division? Divisionsforeningen naturligvis, men hvem har de solgt dem til af TV-selskaberne?
Hvor ville det da være herligt hvis f.eks. Danmarks Radio fik lov til at producere og vise de kampe som ingen andre TV-stationer alligevel viser. Uden jeg ved det, så tror jeg helt sikkert der er seere til at retfærdiggøre at det bliver produceret.
Hvor ville det da være herligt hvis f.eks. Danmarks Radio fik lov til at producere og vise de kampe som ingen andre TV-stationer alligevel viser. Uden jeg ved det, så tror jeg helt sikkert der er seere til at retfærdiggøre at det bliver produceret.
FC København
fre 3. mar 2017
Hvem ejer TV-rettighederne til 1. Division? Divisionsforeningen naturligvis, men hvem har de solgt dem til af TV-selskaberne?
Det er stadig Viasat der har TV rettighederne. De sender en kamp torsdag aften og en søndag kl 13.45.
Næver forever.