Snak

Mere indhold efter annoncen
Tror man helt ærligt han gør det for sjov? Der skal tjenes penge for at leve. Det samme skal romano. At han så bruger sin platform til at hype unge spillere er vel det samme som når et tøjfirma bruger en semi kendt som Reklamesøjle med sponsoreret tøj. Så længe han rapporterer så stærkt på transferrygter som han gør, så ser jeg nemt igennem fingre med “hype” opslagene
Tror man helt ærligt han gør det for sjov? Der skal tjenes penge for at leve. Det samme skal romano. At han så bruger sin platform til at hype unge spillere er vel det samme som når et tøjfirma bruger en semi kendt som Reklamesøjle med sponsoreret tøj. Så længe han rapporterer så stærkt på transferrygter som han gør, så ser jeg nemt igennem fingre med “hype” opslagene


.. og løgnhistorierne?
Roony historien kan jo sagtens være sand, han har da ikke benægtet den. Den var nok til at sætte Neestrup i svingninger. Jeg tror dog ikke det ændrer en hat alligevel…
Reklame og betalt omtale skal merkes, så alle vet motivasjonen for reklamen. Altså penger og betaling. Dette handler om integritet, noe som er svært åpenbart. Hvis noen hyper spillere mot skjult betaling, er det selvsagt ikke bare enormt uprofesjonelt, men også skadelig for troverdigheten til andre som deler informasjon. Og da snakker jeg ikke først og fremst om journalister som spekulerer i transfers.

Dette er naturligvis veldig kritikkverdig, og noe som fjerner mye av respekten for Romano.
Igen et bevis på han er en tyv og nu laver nyheder mod betaling.
KimTrondheim Fordi vi har regler herhjemme om tydelig kommunikation i forhold til sponsorerede ting så er det jo ikke ensbetydende med Italien har de samme regler. Så han kan gøre hvad han vil i forhold til italienske regler. Og de er næppe så strikse som de regler vi har her i stræber danmark.. Josemariagutierrez Hvad kalder du løgn? Måske der netop er en roony agent der har betalt for denne historie. Romano finder nok næppe på det selv. Josemariagutierrez
Annonce