Snak

Mere indhold efter annoncen

Norsk skurk: Jeg er skuffet og ked af det

I dag 12:30

Jørgen Strand Larsen var skuffet og ked af det efter nederlaget til Frankrig, hvor den norske angriber undervejs brændte fra straffesparkspletten. 



Læs hele nyheden her
Videre, Frankrig faldt jo i søvn, tænker Norge er ok friske til næste kamp
Faktisk mest til pudersne d-:
Norsk skurk

Hvad bilder du dig ind at kalde manden for skurk?

Som om at Norge havde vundet kampen hvis han havde scoret.

Useriøst.
Annonce