Det med Champions League havde han næppe nævnt, hvis ikke nogen i klubben snakkede om at angribe Top 2 til næste sæson. Det lyder godt.
Snak
Ny FCN'er drømmer om Champions League i Farum
man 22. jun 12:04
Vaboue Doumbia er glad for at have lavet en aftale med FC Nordsjælland, som han håber, han skal spille Champions League med.
Læs hele nyheden her
man 22. jun 13:24
Er det ikke lidt en søgt konklusion? Jeg har svært ved at se, at en 18-årig spiller som er utrænet i medierne og udtaler sig om en drøm han har, er et vidnesbyrd om ret meget andet end vedkommendes drømme. I hvert fald kan jeg ikke se, at det kan konkluderes, at FCN dermed formentlig har en målsætning om top 2.
man 22. jun 14:18
FCN har bestemt en chance (og giver alt for højt odds).
Men de skal holde lidt længere på spillerne.
Et år mere for de bedste.
Men de skal holde lidt længere på spillerne.
Et år mere for de bedste.
man 22. jun 17:04
I hvert fald kan jeg ikke se, at det kan konkluderes, at FCN dermed formentlig har en målsætning om top 2.
Det er jo ikke et interview til bold. Det er et interview med klubbens egen hjemmeside, og FCN har selv lagt det op.
Det er jo ikke et interview til bold. Det er et interview med klubbens egen hjemmeside, og FCN har selv lagt det op.
Redigeretman 22. jun 18:19
Mesterskab og Champions League er ikke en målsætning i FCN.
Med de store budgetter og anderledes trupsammensætning der er i FCK og FCM vil der være to hold der skal fejle samtidig med at AGF og BIF ikke overpræsterer.
Målsætningen i FCN hedder derfor i stedet at man skal kvalificere sig til europæisk gruppespil og være en del af medaljespillet.
Som en talentudviklingsklub med ca ½ af spillerne der er talenter, er mesterskab og CHL ikke realistisk og ikke en målsætning.
Men altså, bolden er rund og fejler både FCM og FCK i samme sæson samtidig med at BIF og AGF ikke overpræsterer samtidig med at FCN får sat et el. andet sindsygt sammen i en enkelt sæson, kan det godt være - i 1 ud af 20 sæsoner el. noget i den stil.
Og det der med at holde et år længere på talenterne holder desværre ikke og vil ødelægge talentstrømmen, selvom det da er en besnærende tanke. Dog forsøger man i øjeblikket at holde lige lidt længere på de næststørste talenter således, at man også vil have en del U23 spillere i truppen og ikke kun unge talenter og stabilitetsspillere/støttespillere.
Samtidig har man en målsætning om at ca. 50% skal være egeudviklede talenter fra Farum, ca. 25% skal være fra Right to Dream. Dette krydret med lidt nordiske talenter og støtte-/stabilitetsspillere.
Med de store budgetter og anderledes trupsammensætning der er i FCK og FCM vil der være to hold der skal fejle samtidig med at AGF og BIF ikke overpræsterer.
Målsætningen i FCN hedder derfor i stedet at man skal kvalificere sig til europæisk gruppespil og være en del af medaljespillet.
Som en talentudviklingsklub med ca ½ af spillerne der er talenter, er mesterskab og CHL ikke realistisk og ikke en målsætning.
Men altså, bolden er rund og fejler både FCM og FCK i samme sæson samtidig med at BIF og AGF ikke overpræsterer samtidig med at FCN får sat et el. andet sindsygt sammen i en enkelt sæson, kan det godt være - i 1 ud af 20 sæsoner el. noget i den stil.
Og det der med at holde et år længere på talenterne holder desværre ikke og vil ødelægge talentstrømmen, selvom det da er en besnærende tanke. Dog forsøger man i øjeblikket at holde lige lidt længere på de næststørste talenter således, at man også vil have en del U23 spillere i truppen og ikke kun unge talenter og stabilitetsspillere/støttespillere.
Samtidig har man en målsætning om at ca. 50% skal være egeudviklede talenter fra Farum, ca. 25% skal være fra Right to Dream. Dette krydret med lidt nordiske talenter og støtte-/stabilitetsspillere.
FCN - Sjællands bedste hold...