Snak

Mere indhold efter annoncen

Ny Horsens-spids: Hurtigheden er min store styrke

tirs 22. jul 09:36

Tirsdag blev senegalesiske Fallou Sene præsenteret i AC Horsens. Han har fået en treårig aftale med Horsens. 



Læs hele nyheden her
Han skal lige huske at tage den halskæde der af inden han sprinter…Gid målscoringer var hans store styrke..
Velkommen til ACHORSENS, hvor kunne jeg tænke at vi begyndte at købe spillere i Danmark ligesom Silkeborg og nogle andre klubber gør. Dette virker håbløst på mig, men ønsker alt det bedste.
ACHorsens
Hurtigheden er også Karikaris styrke. Vi mangler bare at han laver nogle mål!
Er imponeret over at så mange brugere i dette forum har så meget indsigt i så mange klubber!
Godt at være hurtig, men hvis tankegangen og teknik ikke følger bare lidt med, er det svært. Enige gøre lidt mere som Silkeborg i stedet for alle de lottokuponer
Bold Følger
Jeg er med på, at man ikke altid er enig med de signinger, der kommer til ens klub, men det kunne nu være meget rart engang imellem, at fans viser bare en smule glæde over en ny signing, og måske giver manden en chance, inden han bliver talt helt ned under gulvtæppet. Som Lyngby fans håber jeg selvfølgelig at han flopper helt katastrofalt, men som fan af Horsens bør man vel lige se manden i 6 mdr. tid, inden man fælder dom?
4 kampe i Serie B (104 minutter) uden mål samt 12 kampe i Serie C (549 minutter) med 1 mål.

Beklager at det ikke er en jubelmelding herfra, men synes det er idiotisk og naivt - så hellere et stort talent fra 1. eller 2. division.
Enig Blokvogn.

Det har kommet Vejle til gavn at man har satset dansk
Bold180981 - Hvem var det, der scorede Vejles udlignende mål i weekenden mod Randers?
Nu tænker jeg ikke at den danske første division er bedre end den italienske serie B, så hvis der har været klubber interesseret i ham derfra, så kan det vel ikke være helt skævt. Det er fuldstændig rigtigt at man skal se manden an inden man fælder en dom, men det kræver jo at man holder fingrene fra tasterne et stykke tid inden man eventuelt skriver noget negativt, det kan jo være svært for mange, især når det omhandler Horsens som mange åbenbart elsker at hade. At man fælder en dom på 16 kampe man har fundet statistik på et eller andet sted siger jo heller ikke ret meget. Jeg ved ikke om han har spillet på et hold hvor han har fået få eller mange chancer, jeg ved heller ikke om det har været kontinuerlig spilletid, det kan det i hvert fald ikke have været ved de 4 der bliver nævnt i serie B. Det plejer at hjælpe en angriber hvis han får selvtillid og kan indgå i nogle relationer som bliver opbygget over tid. Men det er jo irriterende at skulle tænke på disse ting, når man nu så gerne vil have lov til at kritisere.
Annonce