Alt er godt!
Snak
ons 5. mar 2025
Har ondt af Cornelius. Det må ikke være rart, at hele tiden blive skadet og skulle være en belastning istedet for en gevinst.
Han blev købt som target angriber for ca. 45 mll, har hørt løn omkring 10-12 mll. årligt ( ikke bekræftigede tal, men set tidligere i fodbold nyheder mm her på siten).
Så at ophæve med ham før tid vil koste en stor afskrivning og løn udbetaling. Håber virkelig i stedet han snart blivr klart og kan være til rådighed for Nestrup.
Kan ikke se andre angribere måle sig med ham, når han er klar og fit.
Han blev købt som target angriber for ca. 45 mll, har hørt løn omkring 10-12 mll. årligt ( ikke bekræftigede tal, men set tidligere i fodbold nyheder mm her på siten).
Så at ophæve med ham før tid vil koste en stor afskrivning og løn udbetaling. Håber virkelig i stedet han snart blivr klart og kan være til rådighed for Nestrup.
Kan ikke se andre angribere måle sig med ham, når han er klar og fit.
ons 5. mar 2025
Tror desværre vi har set det bedste fra Cornelius med alle de skader han har haft siden hjemkomsten fra Tyrkiet
ons 5. mar 2025
Red: 😎- ved ikke helt, hvad du sigter til, men jeg tager stilling fra sag til sag, så jeg er kun tilhænger af mig selv.
ons 5. mar 2025
Man betalte 45 mio. i transfer for en i forvejen særdeles skadesplaget Cornelius og udstyrede ham med en lang kontrakt til over 12 mio. i årsløn. Hmmmm
Han har kontrakt indtil sommeren 2027, altså små 30 mio. endnu før styrtblødningen standser.
Gad vide hvor mange minutter han kommer til at spille de næste 2,5 år.
Han har kontrakt indtil sommeren 2027, altså små 30 mio. endnu før styrtblødningen standser.
Gad vide hvor mange minutter han kommer til at spille de næste 2,5 år.
ons 5. mar 2025
Cornelius er færdig, desværre. Sidst han fik spilletid var han tung, mistede bolden konstant, dårlige førsteberøringer, ingen gennembrudsstyrke, alt i alt en skygge af hvad vi alle ved han kan når han er på toppen.
FCK kan ikke vente længere / satse på Corner længere og da Amin ikke er helt klar endnu, så lugter det af en ny 9’er til sommer.
FCK kan ikke vente længere / satse på Corner længere og da Amin ikke er helt klar endnu, så lugter det af en ny 9’er til sommer.
Forza FCK, Arsenal & Barca (i den rækkefølge!)
tors 6. mar 2025
Ophæv? Han har en kontrakt - efter det i pressen oplyste - til 27.
En normal ophævelse af denne type ville give Corner halvdelen af hans løn i perioden, for hans frihed. Det gad jeg godt, men tænker ikke Corner er enig. 12 mil. om året for at se på fra bænken er bedre end arbejdsløs.
tors 6. mar 2025
What a waste of money i et lønbudget
AGF siden 1988
Blackburn Rovers siden 1993
Real Madrid siden 1994