Man må virkelig håbe, at Cornelius får styr på fysikken snart - det er en mærkelig situation med ham, men den bliver blot endnu mere prekær af, at FCK øjensynligt ikke kan få øje på andre i truppen, som kan finde ud af at spille angriber - jo, der er selvfølgelig Claesson, som bestemt ikke er angriber, men som alligevel skal starte foran fx Chiakha, som rent faktisk er angriber. Og ligeså foran Onugkha, som er angriber, men åbenbart aldrig god nok til rigtigt at få chancen i FCK.
If I had the wings of a sparrow...
If I had the arse of a crow...
I'd fly over Pride Park tomorrow...
and shit on the bastards below!