Snak

Mere indhold efter annoncen

Ny midlertidig AGF-hjemmebane - se den her

man 13. jan 2025

Ceres Park Vejlby, som er AGFs nye og midlertidige stadion, er for alvor ved at tage form. Se billeder af det her. 



Læs hele nyheden her
Det ligner et lidt opdateret Lyngby Stadion. Ikke helt dårligt af et midlertidigt stadion!
Det ser sgu fint ud, men håber på tørvejr, skulle jeg komme forbi en dag...
Er jeg den eneste der tænker det ser koldt og “vådt” ud. Bliver en forfærdelig omgang for tilskuer hvis det er dårlig vejr?
Havde der bare været tag over var det allerede en klar opgradering i forhold til det gamle.
En flot maj el septemberdag bliver det KANON - en møgvejrsdag i november eller mars, overhovedet ikke!!
Sudare Pro Communi Causa - dét har jeg gjort siden -80
Bliver spændende hvor intimt det bliver, når nu der ikke er tag over. Forsvinder al stemning bare op i luften, eller "bliver" det på stadion. Om ikke andet så bliver det fedt at komme så tæt på banen, men det bliver satme røv på en dårlig vejrdag. Blæst, regn og 5 grader i starten af marts. Brrrrr. Men vi er der. Hver gang.
NP er Suppens bedste 6'er!
Hobro Stadion 2.0 det koldeste udebane afsnit
Ikast fs. Siden 78 WBA i hjertet (Cyril Regis & Laurie Cunningham var konger)
Haha..et opdateret lyngby stadion. I love it :)
SITLIF 🤍💙 En gång är ingen gång 💚🤍
Annonce