Snak

Mere indhold efter annoncen
Man of the match VAR og Kehlet
"Nu mærker SIF for alvor hvad det vil sige, at man kun sælger ud og ikke forstærker sig nævneværdigt. Man kan altså ikke blive ved med at tro, at man kan hente 1. divisions spillere op og så redde sig gang på gang.

SIF skal handle og gøre noget offensivt i den sidste måned af vinduet, ellers bliver de en af kandidaterne til nedrykning i år"

Vi har nogle klare mangler, men vi får vist efter en time da Tonni og Bakiz kommer ind at vi faktisk spiller bedre fodbold end RFC. Før det var det en times dødssejler, hvor begge hold var pivringe. Så vi skulle som minimum have haft et point med fra den kamp her. Måske 3.

Vi siger tak til VAR-Vognen.
Boycott Benjamin Boycott. SIF: Elendige siden Trivela Group
Jeg tror lige dommerpåsætningen får en pause eller to i de næste runder. De har ikke lært det endnu
Kehlet 1 - Silkeborg 0
Så må de jo ned og vende i 1 division Silkeborg. Der skal fornyelse til. Fodbold er ikke den samme, som den var i 80’erne:
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det bliver naturligvis ikke ved med at gå, når SIF sælger ud, og henter spillere ind fra lavere hylder. Det er lykkedes fint nogle sæsoner, men ikke længere.
Og så er der lige den grundlæggende præmis i fodbold at man skal score i de gode perioder. Det kunne SIF heller ikke.
Hold nu op med det pladder, SIF. I kan da bare score nogle mål. Men hvis det kan trøste, så rykker I ikke ned.
Randers - Da Freja og Erik Sørensen spillede!
Hvorfor fan’ kan TV ikke få udleveret stegerne ved offside, når den er korrekt? Det stinker!

Ja man tænker to ting.
1) De ved der ikke er offside.
2) Der skal redigeres i billedmaterialet før “beviset” bliver lagt frem for offentligheden.
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
Jeg synes til gengæld at Montano laver et klart og tydeligt straffespark. Ja, den bliver ofte lavet. Men den skal bare dømmes hver gang.


Seriøst?! Minimal berøring og Dammers falder til jorden som om han var blevet skudt. Håber virkelig ikke det danner præcedens!
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Som Midtjyde og neutral seer til det Østjyske opgør, må jeg sige Silkeborg ikke havde meget hjælp fra dommeren, tyndt straffe og offside jeg havde svært ved at se, men ok Var måler jo op
Ikast fs. Siden 78 WBA i hjertet (Cyril Regis & Laurie Cunningham var konger)
Annonce