"Hold nu op med det pladder, SIF. I kan da bare score nogle mål. Men hvis det kan trøste, så rykker I ikke ned."
- Hold selv op med det pladder. SIF var det eneste hold på banen i dag der spillede noget der lignede fodbold (i den sidste halve time) og tilmed det eneste hold der scorede et mål.
Nu ser vi den så i studiet. Det ligner godt nok han ikke er offside. Han er lige med skulderen på sin oppasser og tilmed ligner det at RFCs venstreback har den ene fod 20-40 cm længere tilbage. Fuldstændig grotesk hvad VAR-vognen har gang i.
Randers får foræret et mål af dommeren i 1. halvleg og spiller ellers jammerligt den første time, ligesom SIF.
Dejligt at Kent siger det som det er. Han brokker sig ikke i studiet, men siger ret tydeligt mellem linjerne at VAR bare finder ting som det passer dem.
Kampen burde være endt 0 - 1. 3 point til Silkeborg IF.
Boycott Benjamin Boycott.
SIF: Elendige siden Trivela Group