Nu mærker SIF for alvor hvad det vil sige, at man kun sælger ud og ikke forstærker sig nævneværdigt.
Kan du ikke lige oplyse mig om alle de spillere vi har solgt siden sidste sæson?
Klynge ville ikke forlænge, han er erstattet af Rami Al-Hajj, som man vel kan argumentere for er den største profil SIF har hentet siden man fik Bakiz.
Ellers er der vel bare blevet ryddet op i spillere der alligevel ikke fik spilletid, og erstattet med en af de giftigste angribere i 1. Div (retur fra leje) og en venstre back.
Hvis holdet var så ringe med de spillere vi havde efter sommerens transfervindue, så var vi jo rykket ned sidste år allerede. Det gjorde vi ikke ligefrem. Vi tog en ret komfortabel 7. plads, spillede os i pokalfinalen, og vandt kampen om Europa over netop Randers - som om nogen har solgt ud her i pausen…