Det må være noget af det mest ulogiske, jeg har hørt i lang tid - at der er indgået en aftale om ikke at vise en offsidelinje ved et annulleret mål, fordi kendelsen om at annullere scoringen angiveligt skulle være ‘korrekt’.
Som kommentatoren sagde: Hvem har så interesse i ikke at vise den? Alle har da interesse i at den bliver vist.
Som kommentatoren sagde: Hvem har så interesse i ikke at vise den? Alle har da interesse i at den bliver vist.