Det er grinagtigt altid at læse Randers fans beskeder herinde.
Det er altid forrykt, når selv de mindste ting dømmes mod Randers, men når 2 Så store clusterfucks som idag rammer Silkeborg som den desværre uheldige parr, så er det lige pludselig inden for bogen det hele.
Silkeborg er da om nogen blevet røvrendt i denne runde her.
Det er altid forrykt, når selv de mindste ting dømmes mod Randers, men når 2 Så store clusterfucks som idag rammer Silkeborg som den desværre uheldige parr, så er det lige pludselig inden for bogen det hele.
Silkeborg er da om nogen blevet røvrendt i denne runde her.
IDKFA