Ikke hvis de ikke havde fået et Kehlet-spark i 1. halvleg. Så skulle SIF jo kun lave 1 mål for at vinde. Hvilket de også gjorde. Det blev så taget væk uden nogen form for bevismateriale, dog kan man på billederne se at det unægteligt ligner han er onside. Så yderst mærkeligt at VAR-vognen skulle afgøre kampen til den forkerte side.
Spot on! Tyveri ved højlys dag. Selvfølgelig skal vi råbe op om sådan en regulær tåbelighed fra VAR-klovnebussen. Stregen turde VAR tydeligvis ikke vise!
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917