Det kunne være at Tottenham skulle prøve den spændende træner som kan få Forest op på 2. pladsen. ;)
Spøg til side. Jeg mener at Ange fortjener mere tid og ledelsen må være lidt tålmodige. Formentlig får de ikke en top 6 plads i år, men jeg tror på at de i stedet kan nappe et cup trofæ og det vil trods alt være langt bedre.
Spøg til side. Jeg mener at Ange fortjener mere tid og ledelsen må være lidt tålmodige. Formentlig får de ikke en top 6 plads i år, men jeg tror på at de i stedet kan nappe et cup trofæ og det vil trods alt være langt bedre.
Diskussion fremfor konklusion