Hvad var det lige Hejheej skrev forkert siden han fik et ban?! Alt han skriver om La Auba er korrekt.
Får jeg nu også et ban for at være enig med ham? Pinligt moderator-niveau…! 🙄
Anyway… det er vel positivt at få et point mod et hold, der pt er i god form. Wolves kender deres besøgstid, det gør Spurs ikke. Har godt nok mistet tålmodigheden for Werner. Modstanderholdet kan være helt rolig, hver gang den mand har bolden, der sker ikke noget farligt.
Sons straffe-afbrænder er bekymrende, ikke bare for ham selv, men også for holdet. Son ser virkelig slidt og træt ud og det hjælper ikke på hans selvtillid, at han nu brænder på straffespark. Derudover kan jeg ikke få øje på en spiller i truppen, der ville være bedre til at tage straffespark end ham.
Jeg kan undskylde mig nok så meget med skader i truppen. Men der kom et godt argument i tråden efter kampen mod Liverpool: idealopstillingen vil nok ikke spille anderledes, derfor er det spillestilen, der er problemet. Bekymrende at Ange ikke virker til at have en plan B og bare konsekvent fortsætter den hårde spillestil.
Får jeg nu også et ban for at være enig med ham? Pinligt moderator-niveau…! 🙄
Anyway… det er vel positivt at få et point mod et hold, der pt er i god form. Wolves kender deres besøgstid, det gør Spurs ikke. Har godt nok mistet tålmodigheden for Werner. Modstanderholdet kan være helt rolig, hver gang den mand har bolden, der sker ikke noget farligt.
Sons straffe-afbrænder er bekymrende, ikke bare for ham selv, men også for holdet. Son ser virkelig slidt og træt ud og det hjælper ikke på hans selvtillid, at han nu brænder på straffespark. Derudover kan jeg ikke få øje på en spiller i truppen, der ville være bedre til at tage straffespark end ham.
Jeg kan undskylde mig nok så meget med skader i truppen. Men der kom et godt argument i tråden efter kampen mod Liverpool: idealopstillingen vil nok ikke spille anderledes, derfor er det spillestilen, der er problemet. Bekymrende at Ange ikke virker til at have en plan B og bare konsekvent fortsætter den hårde spillestil.
Halløj der... holder du også med Spurs? Vi to må være bedste venner?!