Jeg er indædt barca fan, men har kæmpe respekt for S. Ramos men han havde intet kunne ændre under denne slutrunde.
De røg ud i straffesparkskonkurrence.
Så det havde nok ikke ændret en pind.
Dog mener jeg også han kunne og nok også burde have været udtaget.
Bedste center forsvarer nogensinde i mine øjne.
Og drop nu det med "en fair chance for alle".
Enrique har vurderet hvem han mener er de bedste og har præsteret bedst.
Nok udelukkende skrevet fordi man ikke bryder sig om Barca.
Det er så barnligt at skrive.
De røg ud i straffesparkskonkurrence.
Så det havde nok ikke ændret en pind.
Dog mener jeg også han kunne og nok også burde have været udtaget.
Bedste center forsvarer nogensinde i mine øjne.
Og drop nu det med "en fair chance for alle".
Enrique har vurderet hvem han mener er de bedste og har præsteret bedst.
Nok udelukkende skrevet fordi man ikke bryder sig om Barca.
Det er så barnligt at skrive.