Snak

Mere indhold efter annoncen

Ny stopper: Lauritsen byder konkurrencen velkommen

tors 31. jul 11:13

Brøndby har hentet midtstopperen Luis Binks, og Rasmus Lauritsen hilser den øgede konkurrence velkommen.



Læs hele nyheden her
Overordnet set har Lauritsen selvfølgelig skuffet i sin Brøndby-tid, men jeg synes faktisk han har været et lille lyspunkt her i 2025. Endelig er han begyndt at retfærdiggøre den høje pris og løn, og jeg er efterhånden helt tryg ved at have ham på banen.

Et eller andet sted er det jo lidt synd for ham at han nu nok ryger på bænken igen efter en række gode præstationer, men mon ikke han nok skal få sine minutter alligevel, nu når vi ser ud til at fortsætte med 3 stoppere. Jeg tænker at de foretrukne bliver Vanlerberghe, Alves og Binks, også med Lauritsen og Klaiber som reserver.
Hvor ingen tuder, og man stiller op igen.
Også en stærk indsats i de kampe Lauritsen spillede i efteråret. Altid top motiveret spiller
Synes også han har spillet sig godt op, og med Alves skadet fra tid til anden, så er det fint med en ekstra.
klaiber er foran Jordi
Annonce