VAR er godt men bruges ikke helt rigtigt. Ville være fint hvis træneren kunne få efterset situationer. Professionelle dommere ville også være godt men skulle så være et udvalg fra klubberne , dbu og nogle for dommernes organisation. Vi skal i hvert fald væk fra at det er dommerformandens beslutning som har vist sig at være hans venner/ røvslikkere som sende videre og ikke de bedste dommere. Noget tyder på det er korrekt da alle kan se at de nuværende dommere ikke er værd at gøre til professionelle
Turneringer
Om Bold
Hent vores app
Udgives af
- Bold/Medieselskabet af 2017 A/S
Kontakt
- Rådhuspladsen 37
1785 København V
cvr. nr. 26249120
er ultimativt ejet af JP/Politikens Hus A/S.