Det er simpelthen så hjernedødt at de organisationer, der burde elske og passe på fodbolden, gør præcis det modsatte: FIFA, UEFA, DBU, etc.
Det er helt galt.
Det er helt galt.
FIFA indfører markante ændringer fra 1. januar – foreløbig er det ikke afgjort om reglerne i Danmark allerede indføres fra nytår - Divisions- og Spillerforeningen skal forhandle om ændringerne i efteråret.
Umiddelbart virker forslaget som en fordel for de største klubber