Det kan godt være han er god, men det undrer mig man bruger ressourcer på netop den plads, da vi har flere unge lovende spillere til midterforsvaret - men fint med noget konkurrence.
Men det må vel betyde man ikke forventer at få Backmann kampklar foreløbig. Godt nok en ærgerlig signing. Han havde tendens til skader inden vi hentede ham, og så bliver han langtidsskadet lige efter ankomst til klubben for 2½ år siden, og han er åbenbart stadig skadet. Synd for knægten og for klubben.
Men det må vel betyde man ikke forventer at få Backmann kampklar foreløbig. Godt nok en ærgerlig signing. Han havde tendens til skader inden vi hentede ham, og så bliver han langtidsskadet lige efter ankomst til klubben for 2½ år siden, og han er åbenbart stadig skadet. Synd for knægten og for klubben.