Altså, hvis de vælger at bruge deres købsoption, så kommer han jo ikke retur.
Jeg syntes faktisk, Fenger fik meget tillid og spilletid! Ærgerligt, at han har været plaget af skader.
Jeg tror OB vælger at leje ham ud, med købsoption, fordi en brandvarm Kjærrumgaard kommer hjem til sommer. Zohore ved jeg ikke rigtig, hvad der skal ske med. Hvis han får gang i det her i de sidste 10 kampe, så kan det selvfølgelig godt være der bliver forlænget med ham, men ellers tror jeg bare at hans kontrakt udløber. Sabbi skal forhåbentlig ikke spille angriber, da det ikke er der han har sine kompetencer synes jeg. Kadrii skal selvfølgelig være førstevalg som angriber, og så tror jeg faktisk man vil begynde at bruge Kjærrumgaard en del. Det er selvfølgelig bare mit bud.
Held og lykke til Max i Sverige. Håber han får gang i det igen!