Redigeretlør 2. aug 21:00
@tifo
Haha, typisk Vejle fans at begynde med provokationer. I er fandme store i slaget bag jeres skærm. Især på Twitter/X får i udstillet jeres mindreværd. Bliv endelig ved, det er fin underholdning. Det var en flot sejr i fik igår, men lad den nu ikke stige jer til hovedet.
Vi hørte kun jer når i scorede. Ellers var det os der dominerede lydkulissen. Har også set flere neutrale skrive, at vi sang højest.
@vb-liverpool
Ja, det er rigtigt at vi "kun" udgjorde 13 % på stadion (= propfyldt udebaneafsnit i øvrigt), men når vores aktive kerne er større end jeres aktive kerne, så er det jo ikke så mærkeligt at vi synger højere end jer.
Tak, vi synes også det er mega fedt! Og det bliver ved, det kan du være helt sikker på.
Og for at det ikke kun skal være mudderkastning, så synes jeg også det er fedt at se det fremmøde i har til jeres kampe. For jeg ved godt I også har været igennem nogen hårde år. Generelt er det bare fedt at se, at flere og flere mennesker vil se fodbold på stadion.
God aften.