Snak

Mere indhold efter annoncen

OB henter midtbanespiller med Barca-fortid

ons 31. aug 2022

OB har hentet den defensive midtbanespiller Alasana Manneh, der har en fortid i Barcelonas ungdomsafdeling.



Læs hele nyheden her
Har jeg talt rigtigt sammen? Så Har Bjørn W. hentet 17 nye ind i OB truppen siden sin ankomst i januar, inklusive lidt egne akademi spillere som alligevel ikke bliver brugt. Så er OB fansene glade, lige indtil et usammenspillet hold ikke præstere, så er helvede løst igen. Så er de ikke ordentlig kvalitet og både træner og direktør skal skride ! Pyhaa glæder mig til at følge galehuset på Fyn…
OB-fansene glade? Du er vist ikke fra fyn..
Syntes det har været et fornuftig vindue.
Der har været brig for nye spillere.
Og må sige at mange af de spillere han har hentet. Har mange af dem gledet ind i start opstillingen.
Så positivt herfra.
Dk. OB Eng. newcastle IT. Parma TYSK. leverkusen. SP. barca.
Annonce