Har jeg talt rigtigt sammen? Så Har Bjørn W. hentet 17 nye ind i OB truppen siden sin ankomst i januar, inklusive lidt egne akademi spillere som alligevel ikke bliver brugt. Så er OB fansene glade, lige indtil et usammenspillet hold ikke præstere, så er helvede løst igen. Så er de ikke ordentlig kvalitet og både træner og direktør skal skride ! Pyhaa glæder mig til at følge galehuset på Fyn…
Snak
OB henter midtbanespiller med Barca-fortid
ons 31. aug 2022
OB har hentet den defensive midtbanespiller Alasana Manneh, der har en fortid i Barcelonas ungdomsafdeling.
Læs hele nyheden her