Det er godt nok hårdt for tiden, men Kent Nielsen mener jeg er den rigtige mand for OB. De nederste 6 og nedrykningsspil er mere eller mindre en realitet, og de manglende point skal ikke findes i en udekamp mod Randers, men nærmere i kampene hjemme mod SIF og Horsens samt udekampen mod Lyngby med flere, hvor høsten skulle have været væsentligt større. Nu er der en "gratis" kamp mod FCK inden endnu en neglebider mod SIF. Skulle vi overleve endnu et år i superligaen, er jeg tilpas naiv til at tro næste sæson kan kaste lidt bedre resultater af sig, er det ikke tilfældet fordobler jeg antallet af piller mod mit mavesår. P.s. Lars Olsen og Kim Brinck havde mange flere penge og bedre spillere, så det var ikke en fejl at fyre dem :-)
OB og Sheffield Wednesday
gode billige krimier : http://www.arnoldbusck.dk/boeger/krimi-og-spaending/smertens-hus http://www.arnoldbusck.dk/boeger/krimi-og-spaending/doedens-kavaler http://www.arnoldbusck.dk/boeger/krimi-og-spaending/laaste-doere