Som Brøndby spiller pt vinder de heller ikke nedrykningsspillet, de skal nærmere være glade for der er så langt ned til stregen at den alligevel ikke bør være et tema… og pokalen kommer de da heller ikke til at vinde medmindre ledelsen indser at ansættelsen af Birk som cheftræner var ligeså stor en fejl som da Lyngby ansatte Magne Hoseth…
Find en caretaker til resten af sæsonen når vi har tabt på søndag, så kan man nå
at redde lidt ære ved at vinde pokalen…
Birks arrogance er helt oppe på højde med Neestrup, jeg sagde allerede dengang man ansatte ham at det var dybt uambitiøst men at han skulle have chancen til sommer, men jeg har allerede set rigeligt nu til at jeg kan holde ud at se Brøndby i denne forfatning helt indtil sommer
Find en caretaker til resten af sæsonen når vi har tabt på søndag, så kan man nå
at redde lidt ære ved at vinde pokalen…
Birks arrogance er helt oppe på højde med Neestrup, jeg sagde allerede dengang man ansatte ham at det var dybt uambitiøst men at han skulle have chancen til sommer, men jeg har allerede set rigeligt nu til at jeg kan holde ud at se Brøndby i denne forfatning helt indtil sommer
Brøndby og Chelsea